ח"כ אשר על אסון מירון: "ועדת החקירה תקבל את כל הסמכויות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר על אסון מירון: "ועדת החקירה תקבל את כל הסמכויות"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'קול חי': "ועדת החקירה לאסון מירון תקבל את כל הסמכויות של ועדת חקירה ממלכתית למעט העובדה שבראשה לא יעמוד שופט שמטבע הדברים אינו רגיש דיו לנושא; לפני תשע שנים התרחש אסון כבד באירועי העצמאות בהר הרצל, האם מישהו היה מעז להקים ועדת חקירה שבראשה יעמוד רב?"

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ח"כ יעקב אשר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' והתייחס תחילה לעניין חקירת אסון מירון: "אני לא מפחד לא מסיקריקים ולא מבעלי אינטרסים. ועדת החקירה לאסון מירון תקבל את כל הסמכויות של ועדת חקירה ממלכתית למעט העובדה שבראשה לא יעמוד שופט שמטבע הדברים אינו רגיש דיו לנושא".

    אשר ציין כי "לפני תשע שנים התרחש אסון כבד באירועי העצמאות בהר הרצל, התאורה קרסה ונהרגו אנשים. האם מישהו היה מעז להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקירת האסון שבראשה יעמוד רב? מאותה סיבה אסור שגורל מירון יופקד בידיו של שופט שלא מכיר ולא חי את ציון הרשב"י וקדושת המקום".

    ביחס לבחירות לנשיאות, אמר אשר: "אני ועוד ח"כים חרדים תמכנו בבוז'י הרצוג לנשיאות מהרגע הראשון. התייעצנו לפני עם מי שצריך ולא נחזור בנו. לאורך כל השנים יצחק הרצוג עמד לצדנו, אמרתי בעבר שאם יש במפלגת העבודה ליכודניק בעל לב חם למסורת זה הרצוג".

    עוד הוסיף אשר: "כששמעון פרס התמודד לנשיאות היה ברקע את סאגת חוק הגיוס, מרן הרב שטיינמן זצ"ל הסכים לקבלו לביקור בנימוק שנשיא יכול להשפיע על האווירה הציבורית במדינה ולאזן את שיח האנטי, בהקשר הזה הרצוג הוא מועמד ראוי בהחלט".



    0 תגובות